Dogodki na DOBI

Webinar profesorja DOBA Fakultete z gosti o komuniciranju na daljavo

Vabimo vas na brezplačen webinar o komuniciranju na daljavo, ki poteka v okviru predmeta Interno komuniciranje študijskega programa Marketing, družbeni mediji in PR in ga tokrat odpiramo tudi za javnost.

Skozi razgovor, ki ga bo vodil, Pedja Ašanin Gole, visokošolski učitelj na DOBA Fakulteti, vam bomo prikazali primere najboljše prakse internega komuniciranja v pandemijskem času v različnih slovenskih podjetjih.

Primere najboljše prakse internega komuniciranja v Lidlu Slovenija, A1 Slovenija in Petrolu bodo predstavili:

  • Tina Cipot, vodja področja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija,
  • Blaž Ferenc, vodja službe za korporativno komuniciranje v A1 Slovenija in
  • Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja v Petrolu.

O čem bo tekel razgovor z zanimivimi  sogovorniki na webinarju:

Veliko organizacij je v času pandemijskega fizičnega distanciranja prisiljeno organizirati delo na daljavo, drugi so bili prisiljeni poslati nekatere zaposlene »na čakanje«, spet tretji skušajo drugače reorganizirati delo, prilagajati proizvodnjo in zaposlenost nastali situaciji.

  • Kako učinkovito komunicirati z zaposlenimi v pogojih te pandemijske fizične distance?
  • Kako v času »dela od doma« povezati zaposlene, ohraniti verodostojnost in zaupanje v delodajalca, ohraniti ali celo povečati zavzetost zaposlenih?
  • Katere komunikacijske kanale uporabiti in kaj komunicirati zaposlenim?
  • Kako ohraniti in povečati zaupanje zaposlenih u organizacije?
  • Kakšna je vloga komunikatorja pri tem? In kakšna vodilnih v organizacijah?

Posebna marčevska raziskava vodilnega svetovnega komunikacijskega podjetja Edelman o zaupanju v času koronavirusa je pokazala, da je komuniciranje delodajalcev najbolj verodostojen vir informacij o koronavirusu ter da je »moj delodajalec« najbolj zaupanja vredna institucija v tem času.
 

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Deli